Roma: az új tulajdonosok szerint nem kampánybarát a mostani logó

Thomas Di Benedetto, az AS Roma új tulajdonosa elhatározta, hogy lecseréli a klub emblémáját, amely szerinte nem alkalmas arra, hogy világméretű marketingkampányt építsenek rá.

A jelenlegi logót 1997 óta használja a csapat, ekkor tért vissza arra az emblémára, amelyet 1927-es megalapításkor megálmodott Italo Foschi alapító és akkori stábja.

A logó tetején – a klub monogramja felett – az olasz főváros két mitikus városalapítója, Romulus és Remus látható, amint kisgyerekként az őket felnevelő anyafarkas emlőjéből táplálkoznak.

Az amerikai befektető csoportot képviselő Di Benedetto szerint azonban az ábra túlságosan is naturalista ahhoz, hogy erre az egész világot átfogó kampányt lehessen építeni. A tulajdonos ugyanis világmárkává szeretné tenni az AS Romát, de attól tart, hogy a világ számos táján nehezen fogadnák el a képet, ami nagy hátrányt jelenhet.

                        A klub emblémája

A klub felvásárlásáról a Sensi családdal április 16-án megegyező – a 70.3 millió eurós adásvétel július 31-én válik hivatalossá – bostoni befektetőcsoport heteken belül bemutathatja a modernebb emblémát, amelyet már a következő idényben használhat a Roma.